Geoblog.pl    Szakirr    Podróże    Ameryka Południowa 2010    Rozstanie z Brasilią

Rozstanie z Brasilią

Brazylia
Brazylia, Brasilia

Rozstajemy się więc. Tak, w każdym możliwym sensie tego słowa. Szymek jedzie na zachód, spełniać swe marzenie z dzieciństwa o Machu Picchu, ja jadę na wschód w stronę Europy, zobaczyć jedno z najpiękniejszych – według New York Timesa – miejsc na Ziemi. Szymek swoją podróż planuje na kolejne 2 miesiące, ja tylko na następny tydzień. Szymek będzie opisywał swoją podróż na swoim blogu, będzie na pewno bardzo emocjonująca, bo zamierza przemierzyć kilka co najmniej krajów. Myśli o Boliwii, Peru, Chile, Argentynie, Urugwaju… Będzie też na pewno emocjonująca, bo Szymek zaczął uczyć się hiszpańskiego ze mną jakiś tydzień temu. Będzie też na pewno emocjonująca, bo Szymek zamierza jeździć stopem. A jak powiedział Claudio – typowy Brazylijczyk – dla kogoś takiego jak Szymek to na pewno by się nie zatrzymał. Blog Szymka tutaj: http://hrabia.geoblog.pl/podroz/13415/ameryka-poludniowa-2010 Będzie emocjonujący też dlatego, że Szymek ma aparat i robi super zdjęcia, a ja wyruszam dalej bez aparatu już. Strasznie hipisowskie takie jeżdżenie bez aparatu, dziwnie się z tym będę czuć. Więc rozstajemy się. Mocjany się zaręczyły w Argentynie, my się rozstajemy, ach, te podróże.

„Human beings, with their existencial drama – geniuses, vagabonds, or saints – it is the key, the missing link in evolution” (jeszcze jeden cytat z Lucio Costy na wyjazd z Brazylii)

TomLiQ
TomLiQ - 2010-07-19 20:11
Przeczytałem Twoją relacje i jestem pod wrażeniem.
Świetnie napisana, chociaż sąsiad pod moim oknem swoją nową szlifierką kątową ciął kamienie mnie ta opowieść bardzo wciągnęła i praktycznie go nie słyszałem. Super opisy i fajne porównania.
Szkoda tylko, że nie zaliczyliście Rio ; )

I mam jedno pytanie.
Dlaczego musieliście jechać na lotnisko aż do Frankfurtu ? Dla frajdy, taniej, czy może z polski nie latają do Brazylii ?

pozdrawiam

ilja
ilja - 2010-07-20 01:26
zaczynac podroz a zwlaszcza tak daleka najlepiej jest wlasnie od autostopu, wiem z doswiadczenia, bo wlasnie przebywajaca dlugie pojedyncze kilometry na poczatku, uswiadamiasz sobie jak daleko masz zamiar wybyc. A im dalej jestes tym wieksza satysfakcja z tego, ze udalo Ci sie o wlasnych silach dotrzec az tam. A czemu Frankfurt, to przeciez centrum lotniskowe w europie, ale jeszcze tylko do nastepnego roku, pozniej bedzie BBI - Berlin Brandenburg International.

ps dolaczam sie, blog przeswietny. Sam nie naleze do ludzi, ktorzy na wycieczce zycia spedzaja czas nad opisaniem wrazen i robieniem zdjec, aby podzielic sie z innymi. Podziwiam, szanuje i dziekuje!
pozdrawiam Olu!

Szakirr
Szakirr - 2010-07-23 14:43
Z tego, co wiem, to z Polski nic do Ameryki Poludniowej bezposrednio nic nie lata.

Szakirr - 2010-07-23 14:44
A na pewno nie do Salvadoru :)