Geoblog.pl    Szakirr    Podróże    ESKEJP TRIP 2008 - Holandia fordem sierrą    Napisy początkowe

Napisy początkowe

Polska, Warszawa

Po czekaniu na Ostacha, na wypłatę Ostacha, na Arka, na wypłatę Arka, na dokarmiającą w KFC biedne dzieci Magdę, po pakowaniu się Ostacha, po falafelu Arka i po kilku innych niezbędnych do wyruszenia w drogę czynnościach, znanych tylko samym bohaterom, nasza dzielna siódemka wyruszyła w najbardziej widowiskowy wypad tej wiosny, zwany dalej Eskejp Tripem.

W roli głównej:
SIERRA OSTACHA - najdzielniejszy uczestnik podróży, która musiała znosić palenie sprzęgła przez Ostacha, Arka dowcipy o spadających z nieba lodówkach, Magdy freestajlowe pamflety na Ostacha, Buczki piski i lęki na stacjach benzynowych, Oli wolność rozumianą jako wystawianie łba przez szyberdach oraz Lolę i naszą bezgraniczną do niej miłość. A mimo to nie narzekała, nie krzyczała, nie protestowała. I wszystkiego to z typową dla siebie gracją.

W pozostałych rolach:
LOLA - największa podróżniczka, jaką zna świat, przyjechała z Chin, Ostach poznał ją w ciucholandzie i trzeba było tylko 5 zł, żeby odtąd byli nierozłączni. Idealnie się uzupełniają. Ostach daje Loli siłę motoryczną. A Lola jest blondynką.

OSTACH - ale jary kierowca, o którym można powiedzieć wszystko, ale pod żadnym pozorem nie wolno wypowiadać słowa na "ł" tyczącego się tego, co jest na jego głowie, a raczej tego, czego na niej nie ma. Fascynat przyulicznych śmieci oraz brania wszystkiego za wystawki, nawet postawionych nieopodal wody kajaków. Propagator miłości do Loli.

AREK - nasz niezastąpiony przewodnik, który zawsze wie, gdzie jest Overtoom. Bo Overtoom jest zawsze za rogiem. Fascynat rozpoczynania dnia ciągle tym samym filmikiem na youtubie oraz kończenia go oświadczynami kierowanymi do Buczki. Propagator amsterdamskiego nieśpiesznego trybu życia.

BUCZKA - kobiecy element w naszej ekipie, urozmaicający nasze występki typowo babskim podejściem - udawaniem, że się śpi, gdy dzieje się coś niebezpiecznego. Fascynatka prawa, które należy przestrzegać. Chyba że jest to holenderskie prawo. Pierdzielić je. Propagator hasła: "Dzisiaj idziemy do Rijksa" [Rijksmuseum - przypis tłumacza]

OLA - najbardziej męski element ekipy, który swoją męskość uwielbiał podkreślać swoją odmienną koncepcją na temat tego, gdzie jest Overtoom. Otóż do końca nie wiadomo, gdzie jest Overtoom, ale na pewno nie tam, gdzie mówi Arek. Fascynatka rozbudzania kierowcy grami słownymi oraz układania makabrycznych historii z Fretką w roli głównej. Propagatorka picia za każdym razem innego rodzaju piwa w celu zdobycia kapsli na prezent ślubny dla siostry.

MAGDA - no a Magda jak to Magda. Kto zna, ten wie. Podrzucaliśmy ją do Berlina, skąd wsiadała w pociąg do Hamburga, by nagrywać denshole ze swoimi ciemnoskórymi przyjaciółmi.